6/23/11

Kawan Menggatal,Menggedik,Merengek,Membuas.

AMIR AQIL BIN OMAR HASSAN

Woii, besarrr aku rinduu hang cepat balikk naa, waa mau date ngan lu , ye ye wa keluar dgn lu dulu baru dia,haha risau sangat .bajett wehh , aku igt nak text hang babon nak text hang rm0.50 ,memang la best kann !hahaha =_=. weh jangan lupe barang aku pesan BAG ZARA! mengundang lagii permintaan .hahah. weh ape2 pun all the best , exam , wa doakan lu semoga berjaya dapat grade best al -maklumlah system of education at russia for undergraduate student kan ta main pointer2 flat2 niea,hahaha.Whatever it is along our friendship kau jela faham aku, ape perangai buruk segala bagaii hangg jeaa tauu ,after parents aku la kann,and myself,kau je tahan aku mencarut kat kau selalu al-maklumlah kau pun mencarut kat aku kan, wahai sayang.haha.doakan aku jugak weh aku pun exam doee sama aa then habis sama ngan hang.bagus2 memang sejiwa aa.if anyone of my friend deserve to judge me well is you NOT otherelse, yeap, cuz you know me well than OTHERS friend.Thanks for being the best ever superb bestfriend , balik kau kat malaysia terus hug kau rinduu woehhhh! 
A true friend is one who thinks you are a good egg even if you are half-cracked.